Monday, May 30, 2011

My Best Male Friend ever! 15YEARS





Who is he? Handsomeboy,right? His my best male friend ever.Well,kami kenal dari kami tadika lagi..haha aku kan dlu tomboy la kata kan time tadika,so bkwn dengan dia ni.time tadika kalau kena denda enda miss kami dua ni sama2 kena denda haha.kami berkwn sampai juga ke sekola renda..PUN! 1 kelas! haha time 1st kami sekola renda dia ne takut p sekola..teda kwn,haha lama2 aku bawa dia kwn2 dgn kwn2 ku...so far mo juga dia p sekola..tp nakaaaaall! haha lepas tu melanjutkan lagi menegah kami...PUN! 1 sekola...1 kelas dalam beberapa tahun saja.PUN! rapat even ada sesetenga tahun x sama kelas.for sure,banyak perempuan ni tanya2 aku pasal dia..haha dorg suka sama dia ni.haha lucu eh.tapi tau la c kawan ne memili jugak haha payah...tp kadang2 kan pandai juga dia ni minta cari cewek sama aku haha.so aku naik college..sendri.dia belum sambung college..tiba2 dalam beberapa bulan aku masuk college..dia oncall aku dia mo masuk college aku haha! PUN! bakal 1 college lagi kami! ahha ada juga kwn ku.dia la ni geng karas sa..apa2 pun dia minta bantu aku tetap bantu even pun susa mo bantu haha! kik punya kwn...! dlu lepak,sigup and minum pun sama2 haha! gilakk banar.saling mempercayai antara 1 sama lain...! 15tahun jo bkwn..punya lmaaa haha! mbhaa cewek2 sapa mo numbrnya ada sama sa haha kalau mo contek sa haha

No comments:

Post a Comment