Saturday, August 22, 2009

My Sibling's!

dATAN,dAQIEN,dANABU,dIMA.
at: CENTRUY HOTEL,KOTA KINABALU.
masa kami bGILAK!! time d HOTEL::
tarik rambut,btindis,bguling,tutupmuka use bantal,kasi terkencing,
kasi beliur,kunci dlm tandas,rakam time mandi,betumbuk,
cucuk mata,memaki,tendang pantat,d gantung[c cima],tapok barang,
buang kasut d tingkap and sebagainya.


HER NAME: Nurul Yaqien Bt Mohd Gazali.
1 november 1990'
About HER: dia ne hardCor"WILD" uknow.huhuh berani.
and sok2 babi eh sok2 baby! dia wat papa ja dia maw.
nobdy can stop her[mcm aku gak].nyway dia ne GLAMOUR kunun la.
klu maw beli "BARANG BAIK" ada ama dia..
oky dia ne xd takut adik2 nya.senang ja d buli hahah

ABOUT ME: pendek kata.anak kesayangan BAPAk :]
U ROCKK DAD!!


his name: Mohd Jaafar Sadiq Bin Mohd Gazali.
29 december 1994
About Him: dia ne sok GAGAH..tp PENAKUT!
ala "ANAK DARA" la katakan HAhaha.
emmmm tp klu aku betumbuk ama dia,kala gak dia
coz takut dia lawan aku.pokoknya adik2 ku semua
x berani ama aku =].maw diorg
tidak makan 4tahun ole kuh? haha tat y diorg x berani
lawan aku.

her name:: Nurul Rahimah Bt Mohd Gazali.
31 ogos 2000
ABout Her: dia ne adik bongsu ku.manja ama mamy n bapaku.
emmm dia ne takut ama aku.
coz aku mcm "MAMAK TIRI" d ruma klu diorg nakal2.
hehehe nyway,dia ne xberani lawan ckp ku.
weee~ nama pangilan nya "CIMBATZ"





No comments:

Post a Comment